Thursday, April 28, 2011

mengidamke ? haha *_*


seriously aku teringin gila nak makan yong tau fu . semalam abang aku ada beli yong tau fu dekat area rumah dia . wahh , dah lama aku tak makan . tapi aku tak terus makan . aku balik dari sekolah pun dah petang . penat kot .  aku masuk bilik , aku kena siapkan kerja presentation aku . then nak keluar for photostat . nak print , memang banyak gila lah ink aku kan . haha . tapi alangkah malangnya nasib aku bila hari dah gelap . nak tau kenapa ? sebab hujan nak turun . sob-sob . sedihnyaa . last-last mama ajak pergi restoran . mula-mula aku fikir , nak pergi ke tak . last-last pergi jelah . and aku akan cari jalan macam mana nak photostat bahan aku untuk classmates aku . then yong tau fu macam mana ? terbiar je atas meja . aku tak sempat nak makan coz aku terus ikut mama pergi restoran . menyesal gila kot . hishh . and now aku nak YONG TAU FU . sapa baik hati tolong belikan untuk aku , please ? haha :D

Followers