Saturday, April 23, 2011

zara melissa :)


hari jumaat tu , aku pergi sekolah . then belajar-belajar . and masa last subjek tu , aku text mama . aku nak stay kat sekolah coz nak hias kelas . then mama cakap tak boleh coz kakak ipar aku masuk hospital . dia dah nak bersalin . aku pun rasa excited gila . OMG , baby nak keluar dah . wahh , tak sabarnyaa . then balik sekolah , terus bersiap and balik sg buloh . wah , dah lama aku tak balik sini . baby keluar pukul 1.37 petang . amboi , tak sabar nak tengok dunia ni ye sayang . sayang sabar eh . aunty su dah otw nak tengok zara melissa ni . sedapnya nama anak buah aunty su ni . zara melissa . hee . aunty su nak panggil lissa . sampai sana , aku tengok kakak ipar aku . Alhamdulillah semuanya selamat . then aku pergi tengok baby . auwww , comelnyaa lissa tido . geram aunty tengok lissa tau . aunty harap lissa akan jadi seorang anak yg baik okay sayang . aunty su sayang lissa sangat-sangat . aunty su tak berani nak dukung lissa coz lissa kecik sangat . berat lissa 2.9 kg . normal lah jugak . hee . aunty su sempat kiss lissa je sayang . aunty harap lissa cepat-cepat membesar ye sayang . nanti aunty akan jaga lissa lepas aunty habis SPM . tunggu aunty su tau sayang . muahh <3

Followers