Thursday, May 26, 2011

finally , the end ! haha :D


apa yg the end tu ? haha . aku dah habis mid year exam lah . yeahhh . akhirnyaa , habis jugak mid year exam . aku dah tak tahan kena seksa ngan buku . 24 jam always dengan buku ( okay tu aku tipu je ) haha . so dah boleh tutup buku semua . nak cuti sekejap . tapi tapi tapi .... aku dpt byk holiday cookies bak kata cikgu syed . haha . homework la weh . berlambak . haihh . malas betul aku nak buat . if rajin , aku buatla kot . hihi . okay , dah habis exam boleh enjoy sekejap . relaks relaks relaks . sapa nak ajak aku keluar ? cepat-cepat . aku free ni . tapi holiday pun ada tusyen . alaaaa ! tak sukaaaaa ! huh . takpe-takpe . cuti tetap cuti . hihi . i miss you so much bloggieeeee . awww <3 ada masa aku update lagi . dah banyak sgt cerita yg aku simpan dlm kepala aku ni . kejap lagi nak tusyen . so kena get ready . byeeeeee :)

Followers