Thursday, June 2, 2011

do i have the chance ?


semalam aku diberi kesempatan lagi sekali . si dia tidak jadi masuk kerja semalam . mungkin harini atau mungkin minggu depan . kesempatan yg aku ada tidak aku gunakan untuk bercakap dengan kau . aku tidak ada kekuatan untuk bercakap dengan kau . maafkan aku . aku harapkan kau yg akan tegur aku dulu . tapi tadi aku tengok fb si dia . dia cakap dia nak kerja kat shah alam . aku dapat rasa dia akan start kerja harini . aku tidak mungkin punya kesempatan yg kedua . adakah aku betul-betul dah bersedia untuk menghadapi kenyataan ? aku kena menjadi seorang yg kuat . aku akan berpura-pura menjadi seorang yg tidak mempunyai perasaan namun dalam hati aku yg sebenar , hatiku telah koyak rabak dan pecah berderai . aku mengetahui 1 kenyataan mengenai si dia . namun , betulkah ? bolehke aku percaya ? susah untuk aku percaya . tapi mungkin  si dia boleh berubah dengan cinta yg diberi oleh kau ? aku terlalu penat dengan semua ini . kau kosongkanlah hati ku YA ALLAH . aku mohon . amin !

Followers