Sunday, June 5, 2011

a date ? :D


today hari ahad . aku keluar date dengan MR F . aku tak penah terfikir yg aku akan keluar date ngan MF R tau . hee . malu tauu . aku keluar dengan abg . so jadi double date . aku dengan MR F and abg dengan gf dia . eee , so sweet . haha . gedik kan ? abg bawa kitorang pergi the curve je . aku nak tengok wayang . aku dengan MR F tengok movie karak and abg dengan gf dia tengok movie x-men . ouh yeahh . kitorang berpecah . MR F belanja aku tengok wayang . and aku belanja pop corn . kesian pulak nak suruh MR F je yg bayar semua . aku tak kisah pun nak bayar . hee . then masuk panggung . sementara nak tunggu movie start , kitorang borak-borak and MR F ni saja je takut-takutkan aku . haihh awak ni , tau la saya penakut . saja je tau . nakal ehh . bwuerk ! hee .  pastu banyak part yg memang buat aku terkejut gila-gila tau . haihh , lemah semangat betul tau . MR F pun takut jugak . tu yg dia duduk rapat ngan aku tu . haha . apalah awak ni . cakap berani , tapi penakut jugak . bwuerk . hihi . then MR F suapkan aku popcorn . aww . sweet betul awak ni tau . haihh , cair saya bila awak buat macam tu . haha . gatal kan aku ni ? hee . tapi kan , lawak betul laa . kitorang share popcorn . tapi sampai movie dah habis pun , popcorn tak habis lagi . ada separuh lagi kot . haha . kesian MR F coz aku suruh dia habiskan . hihi . tapi dia tak larat nak habiskan . kesian awak . haha . lepas habis tengok movie , then pergi makan MCD . yeahh , aku lapar tapi tak habis pun . yelaa , aku mana pernah habis makan doublecheeseburger tu . biasa abg yg tlg habiskan . tapi abg takde pulak . hoho . so lepak-lepak and tawaf the curve tu . pusing-pusing smbl tunggu abg habis tengok movie . hishh , lambatnyaa . then abg call . kitorang pergi kat abg then terus balik . dah balik tu , rasa macam sayang pulak nak berpisah ngan MR F . hee . abg hantar MR F balik . byebye MR F . jumpa lagi okay . muahh :D

Followers