Friday, July 8, 2011

kau dan aku :D


hey bloggie . dah lama gila aku tak update . takde masa lah sekarang . haritu exam mid year . aku tak sempat langsung nak update . now menunggu nak trial SPM pulak . haihh , sengsara hidup aku . hishh benci -,- takpe liya . tinggal 3 bulan je lagi . aku kena struggle lebih sikit 4 good result . okayy , nak cite ni . act , i am in a relationship . hihi . with who ? err , MR F  lah sapa lagi . haha . akhirnya , aku couple dengan dia . aku macam tak percaya je kot . tapi dah jodoh aku dengan dia . thank GOD . i really-really love him . he is so sweet and lovely . dia betul-betul care pasal aku and tak pernah abaikan aku . aku nampak kesungguhan dia masa kitorang pegi kem sama-sama dulu . dia always nak dengan aku sampai sanggup masuk group aku . that time aku dah cuak coz fassy cakap sapa tukar group akan ada bencana yg menimpa . si MR F ni pulak awal-awal dah tukar group . punya lah aku risau . tapi alhamdulillah , takde pape berlaku . AMIN . aku hope hubungan aku dengan MR F ni berkekalan sampai ke akhir hayat . kalau boleh sampai aku besar and aku nak kahwin dengan dia . cehh , SPM pun tak lepas lagi tapi dah berangan . haha . okay-okay . focus to SPM first . yeahh . but the important is i love you so so so much MR F <3

Followers