Friday, August 26, 2011

so sweet of you ^_^

harini aku pegi sekolah dengan tak bersemangatnya . rasa malas je nak pegi sekolah . tapi aku pegi jugak coz kan dah last day . lagipun , kesian pulak MR F aku tu kalau aku tak pegi . nanti dia sunyi tanpa aku . cehh wahh . perasan je lebih . haha . okay-okay . pegi sekolah then ada solat hajat before trial SPM . huishh , dah nak dekat dah kan ? lebih kurang seminggu lebih je . sempat ke nak study semua ? ouh myyy -,- okay, forget about it . haha . so lepas solat hajat , cikgu bagi tips nak jawab exam . hihi , best-best . then habis masa , kitorang bermaaf-maafan and bersalam-salaman dengan cikgu . rasa sayu je . cehh wahh . haha . then masa pjk , tak belajar pun . aku buat practise for maths then bila dah penat , terus tido . aku tak nampak pulak MR F harini . maybe dia tak datang kot . semalam pun dia tak datang . dia tak sihat . kesian dia . takpelaa . aku pun terus tido sampai habis rehat . if MR F ada , kitorang dah lepak depan koop dah . hishh , rasa rindu pulak kat MR F . hihi . gedik kan ? haha . then habis rehat buat latih tubi subjek akaun . then bila bosan , main-main kalkulator . haha , sumpah takde keje and bosan gila . hihi . bila habis akaun , tetiba kawan aku cakap MR F ada kat depan kelas aku . aku pun macam blur and agak terkejut . bila aku tengok , and memang betul pun dia . so aku pegi kat dia and aku tanya dia macam-macam . bukan dia tak datang ke , and macam mne boleh ada pulak ni ? agak confius di situ ye . haha . rupa-rupanya , dia datang lepas rehat . dia bangun lambat tapi still datang coz nak bagi benda kat aku . aww , terharu aku . haha . then borak-borak kejap kat luar kelas . masa balik , kitorang balik sesama . whoaa ! best-best . gatal kan aku ni ? hihi . masa jalan nak kuar gate sekolah tu , dia suruh ambil barang aku dalam beg dia . err , napa taknak ambil sendiri ? takpelaa , aku pun bukak zip beg dia and ambil barang tu . ada 1 sampul surat and ada isi dalam dia . ehh ehh , apa benda ni ? aku tanya , kad raya ke ? dia cakap , nanti bukak laa . tapi dia suruh bukak pagi raya . boleh caye ke aku nak bukak pagi raya ? tak sabar nak bukak dah . huhu . so kitorang borak-borak kejap sementara tunggu my dad sampai . borak-borak sampai tak perasan my dad dah sampai . alamak , my dad nampak pulak aku dengan MR F . buat taktau jela . hihi .  sampai rumah aku belek-belek sampul tu . ada apa eh dalam tu ? tiba-tiba , err aku terbukak la pulak . hihi . ada kad raya yg ada music + choklat milk bar . aww , so sweet . dia ada tulis something dalam tu . terharu gila kot bila baca . sumpah sayang sangat kat awak , MR F .  hihi . sorry tau coz terbukak awal . tak sengaja laa . dah alang-alang terbukak tu , saya baca jela . hihi . okay , now dalam keadaan yg terharu and happy sangat-sangat . sorry coz takde kad raya untuk awak . nak beli pun , macam tak sempat . bila pulak nak bagi kat awak . takpela , next year saya bagi okay ? hihi , peace :D

Followers