Thursday, September 22, 2011

you make my day sayang . thank you :*

harini aku pergi sekolah . wahh , rajinnyaa yg mencemar duli pergi ke sekola pada hari takde exam ? haha . okay aku admit . aku pergi pun sebab aku dah janji dengan MR F . MR F ada paper chemistry today sebelum rehat . then dia cakap , dia akan teman aku until balik lepas dia habis paper . alolo , terharunyaa . haha . so then aku bangun pagi-pagi semata-mata sebab MR F jeee . masuk gate skola , aku dah tersengih-sengih dah . haha . then beratur masuk kelas . masuk kelas then cop tempat belakang . elehh , bukan ramai pun yg datang . tak sampai 10 orang pun . tenang jee kelas tu . hihi . so aku ngan member aku masing-masing keluarkan buku and keluarkan snack , chocolate . wahh , berparti dalam kelas pulak ye . kebetulan , today birthday classmates aku . 2 orang . tapi yg boy tak datang . bagus , takyah datang . menyemak je . jahat tak ? haha . so birthday girl ada 2 orang harini . me and my babe <3 dia banyak stok chocolate sampai member kitorang yg lain cakap dia dah macam kedai runcit . err , tapi ayat tu ditujukan kepada aku first-first sebab aku pun bawa chocolate jugak . tapi tak banyak pun . sempatlaa capai a few chocolate before pergi sekolah . tu pun boleh dikatakan aku ni dah macam kedai runcit ? kurang asam punya kawan -,- haha . okay then aku main-main jee dalam kelas tu . buka buku bukan belajar pun . haha . rajin sungguh anak dara sorang ni . well , biasalah . itulah AKU ! haha . okay then , lepas rehat , MR F lepak dalam kelas aku . dia selamber jee lepak dalam kelas aku . mentang-mentang dah habis exam . ish ish ish . pastu aku kacau-kacau dia . hihi . best ouh kacau orang . dah jadi hobi aku dah :D dan akhirnyaa , masa yg ditunggu-tunggu . KRINGGGGGG !! loceng berbunyi . haha . dah macam wonderpet pulak . pastu aku turun bawah . first-first , masuk secret recipe . MR F laa beria nak beli kek untuk aku . pastu masuk mall and pegi makan kat TUTTY FRUTTY . nyum-nyum , delicious . dia belikan aku perisa coklat and dia punya perisa apa entah tapi macam sedap je aku tengok dia punya . harap maklum . aku tak berapa gemar perisa coklat . selain daripada coklat aku boleh terima . so aku terkial-kial nak habiskan aku punya . last-last aku pujuk dia habiskan aku punya . aku suap dia . dah macam baby pulak dah main suap-suap . haha . tapi sweet gitu . cehh wahh . then suap kek pulak . hihi . aku dah macam babysitter yg suap baby makan . dia pulak nganga mulut jee . haha . so cute . pastu dia cakap nak pegi 1 tempat . aku stay situ jelaa habiskan kek aku . then dia muncul daripada belakang , bawa teddy bear yg sederhana besar and ferrero roche and lolipop . amboiii , banyaknyaaa . aku dah terharu dah ni . dahla teddy bear tu comel . hihi . malunyaa bila orang tengok tapi aku buat selamber jelaa . then dia hantar aku balik . THE END ...

Followers