Wednesday, December 7, 2011

merdekaaaaaa ! yeahhh :D

Assalamualaikum ! ehem-ehem . dengan ini saya mengisyhtiharkan bahawa esok raya . haha . okay memain jee . aku dah merdeka . yeahhh . SPM is over and tak payah nak buka buku lagi . lepas habis exam tu semua orang menjerit-jerit macam beruk ! haha . opsss . sapa-sapa yang terasa tu , sorry eh . last day exam tu , aku dah janji dengan MR F nak dating . hihi . dah lama tak jumpa laa . rindu wooo . so kitorang pun berjumpa la pada haritu . dia tunggu aku kat mall then aku turun terus jumpa dia . dia belanja aku buble tea *aku taktau macam mana nak eja . sorry . hihi . then kitorang pegi taman . yelaa , aku taknak lepak mall dengan uniform skolah . nanti pak cik guard tu nampak aku , dia suruh aku balik . fobia aku bila nampak pak cik guard tu . haha . si MR F ni takpelaa . dia pakai baju biasa . yang kena , mestila aku kan ? so kitorang pun lepak taman . masa tu dalam pukul 4.40 petang . kitorang borak-borak , kutuk orang negro , indon , bangla and seangkatan dengannya . yang kutuknyaa aku bukan dia . haha . takdelaa , aku tak suka dengan bangsa-bangsa seperti yg aku cakap tadi . sebab apa ? biarlah rahsia . malas nak ingat kisah lama . cehhh wahhh . ayat tak boleh blar sungguh . hihi . okay banyak betul aku merepek . pastu aku ajak dia lawan main mata . seperti biasalaa , mesti akulah JUARA ! ingat tu . haha . apa rahsia aku ? hihi . adalahhh . ssshhhhh . MR Fni tak puas hati je dengan aku sebab aku menang . padan muka . tu laaa poyo sangat dengan aku . haha . kitorang lepak sana almost nak dekat pukul 7 kot . ish ish ish , lama beno berborak sampai tak sedar nak dekat pukul 7 . then aku pun balik . macam biasalah , dia mesti hantar aku balik . otw nak balik tu , mesti orang akan pandang-pandang . sebab apa ? sebab aku pakai baju skolah la tu . tu pun nak pelik ke ? haha . apalaa . okay byeeeee :)

Followers